הפיגוע לעבר האוטובוס: ח"כ אבו שחאדה מסרב לגנות

    אתר קול חי 5 Comment on הפיגוע לעבר האוטובוס: ח"כ אבו שחאדה מסרב לגנות

    הוא נשאל האם הוא מגנה את הפיגוע לעבר האוטובוס, והתחמק. לאחר לחצים מצד המראיין הוא ענה כי הם "מעולם לא קראו לאלימות", אך אך הדגיש כי אלה תוצאות "הכיבוש"

    יו"ר בל"ד, סמי אבו שחאדה צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    15:45
    02.05.24
    צבי טסלר No Comments on פניה לפרקליטות: חשד לעבירות כלכליות בחברת בסדנו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר בל"ד, חה"כ סמי אבו שחאדה מסרב לגנות את פיגוע הירי לעבר אוטובוס סמוך לעפרה ומצהיר על תמיכה בביטול חוק השבות, המנון התקווה ושינוי דגל המדינה. "צריך לעשות שינוי רציני במבנה הגזעני שמפלה לטובת היהודים ולבנות מודל דמוקרטי טוב יותר", אמר אבו שחאדה בריאיון לכאן רשת ב'.

    הוא נשאל האם הוא מגנה את הפיגוע לעבר האוטובוס, והתחמק. לאחר לחצים מצד המראיין קלמן ליבסקינד הוא אמר כי הם "מעולם לא קראו לאלימות", אך הדגיש כי אלה תוצאות "הכיבוש".

    חה"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית), שעלה לשידור אחריו הבהיר כי לפי סעיף 7א' לחוק יסוד הכנסת – אבו שחאדה לא יכול לכהן כח"כ, אך הוסיף כי הבעיה היא לא הוא – אלא שופטי בג"ץ שראו את תמיכתו המפורשות בטרור ואישרו את מועמדותו בעבר.

    ב"ישראל ביתנו" הגיבו: "‏אנחנו מגנים בתוקף את אמירותיו הגזעניות של סמי אבו שחאדה. מיד עם הגשת הרשימות, נפעל לפסילת רשימת בל"ד לכנסת ה-25. לא יתכן שבכנסת ישראל יכהנו חברי כנסת אשר מעוניינים לבטל את סמלי המדינה וחוק השבות".

    יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר הגיב: "רק בשבוע שעבר השמאל תקף, כשאמרתי שצריך לגרש תומכי טרור ואת אלה החותרים תחת קיומה של מדינת ישראל והנה הבוקר עם עוד אמירה מעוותת של אבו שחאדה נגד דגל המדינה וההמנון. את אבו שחאדה וחבריו תומכי הטרור צריך לגרש לסוריה שישירו שם את ההמנון הסורי ויניפו את דגל סוריה, בישראל אין מקום בכנסת לתומכי טרור. בעזרת השם נקים ממשלת ימין מלא מלא ונראה לתומכי הטרור היכן מקומם האמיתי".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      פרצוף של בואש ואוזני תנשמת ועוד כמה יצורים לא מזוהים, וביחד יצא שד על שתיים.

    2. 4

      בן ארי מסית לגזענות – פוסלים,
      אבו שחאדה תומך בטרור – מאשרים (הנימוק: רקורד קל…)

    3. 3

      ל-1: בן ארי לחא מסית לגזענות. בן ארי דיבר על ה ע ו ב ד ה ש ע ר ב י ם תקפו יהודים. האם זו עליל(כאומה לא כל אחד ואחד בפרטי. יש טובים. לדוג' השוטר הצדיק אמיר חור יהי"ד שהוא חסיד אומות העולם הוא התנפל על המחבל מסר נפשו. ויש את יוסף חדד שמפורסם גם בדברי השבח שהוא אומר על המדנה בכל מקום בעולם. ומדבר נגד החכי"ם הערבים שמסיתים) בן ארי מדבר רק נגד מחבלים) ואין מה להשוות לאבו שחאדה שממש לא מתנגד לטרור

    4. 2

      כשערבים זרקו בקבוקי תבערה לעבר בתים בשעכונת יג'מי בתים של יהודים אחלק הלקחו קצת אבל לא גרמו לנזק גדול אבל רק הבבוק שהם השליכו, בטעות גם לבית שגרה שם משפחה ערבית וילד בן 12 נכווה קשות בכלח גופו ומתייסר והוא מלא כויות על לא עוול בכפו ) סמי אבו שחאדה גינה יהודים עוד לפי שידע מי זה (בפרעות אשתקד תשפ"א וגם א ח ר י שנודע שאלו ערבים הוא לא הוריד את תגובתו ויוסף חדד שהוא ערבי בעצמו התווכח איתו בראיון וצעק עליו למה לא הוריד את התגובה השקרית וסמי אבו שחאדה לא התנצל ולא כלום וזו לא ההתבטאות הראשונה של אבו שחאדה. זה לא ח"כ שוחר שלום בכלל אבל גם יאיר גולן גידף יהודי םאחרי שהילד נכווה קשות ולא היע שום חרטה לאחר שנודע כי עריבם השליכו בקבוקים. לבתים בשכונת עג'מי ביפו (גם לבתי יהודים ובטעות גם לבית הזה. יאיר גולן לא התנצל

    5. 1

      לשנות את הדגל, ההמנון, וכמובן- את חוק השבות שאומר שרק יהודים יכולים לעלות(לא שזה מה שקורה, עולם גם קרובים רחוקים או דרך נישואים שאינם יהודים בכלל) אבו-שחאדה וחבריו רוצים שזו לא תהיה מדינה יהודית. אלא "מדינת כל אזרחיה" ואילו המדינה השנייה (שלא תוקם חלילה) בלב ארץ ישראל על הרי יהודה ושומרון- מדינה ערבית. בקחצור- לדעת החכי"ם הערבים (וחלק השמאל הקיצוני) ליהודים אין זכו למה שהם מכנים "הגדרה עצמית" אלא רק ל"פלסטינים" מגיעה זכות שכזו( ערבים) א–ז מ—י כ—א—ן הגזען???? אולי הוא יבקש להחליף את השם ל"מדינת ישמעאל" ?(רק להחליף את האות ר' באותיות מע, מה זה כר משנה?)